create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 12 June 2011

x tahu malu.!!!

org utan pon tau malu..hehe, manusia???



hey girlzz n boyzz,
hari nie aku nak citer sikit kat korang, apa yang berlaku kat aku semalam. citer nie berkisar tentang x ade sifat malu lagi ke!!!..uhhhh, jom layan..

semalam, lepas aku abis je tonton movie lu pikir la sendiri, tetiba hpon aku berbunyi massages masuk. Aku pon apa lagi gembira la kat  ada orang yang nak msg aku tengah malam..masa tu pukul 1.50 pagi dah, mata aku memang x boleh tido..hehee, tapi bila aku baca massage yang ade kat inbox aku, aku memang terkejut giler dapat massage dari 22121..hehe, die cakap 'no 014******* telah berjaya berkongsi RM5 ke akaun anda"..uuhhhh, aku terperanjat giler, sapa la makhluk tuhan yang baik hati sangat nie sampai bagi aku toup free tengah-tengah malam nie..heheh..nak kata BF aku, x mungkin la bab aku memang x de BF pon..hehehe..so aku pon ambil la keputusan untuk msg orang yang bagi aku toup free nie pagi esok bab aku pon tengah mengantuk..zzzzzzzzzz



keesokan paginya, lepas aku solat subuh, aku terus capai hpon aku dan aku tanya die seperti dialog dibawah

aku:    hello, selamat pagi. I rasa U nie salah share toup la..u nie sapa??(aku x guna salam, bab aku x tau org           
          nie islam or not..)

si toup free:  salam, aahh sya shamsul (bukan nama sebenar) .memang tersalah share sebenarnya.maaf, awak          
                     sapa? dimana? saya di alor setar.
aku: wasalam oohhhh, so u nak balik ke kredit RM5 nie, kalau nak i boleh bagi sekarang..

si toup free:   x yahlah , nak buat camne(eeellleehhh, buat-buat baik la tu)..awak sapa, boleh berkenalan??..       
                    (lelaki miang)
  


uuhhhh..si toup free oii, kalau nak mengorat pon jangan la umpan duit-duit nie, ingat perempuan macam aku nie tergiler duit lelaki ke?..aku memang geram giler dengan mamat toup free nie..pastu aku terus dail *100# untuk masukkan share toup kat akaun die balik..puas hati aku, n than, die terus call aku, tanya nama la, tanya tempat tinggal aku la, tanya aku nie belajar kat mana, n macam-macam la lagi, macam polis je, tapi semua soalan aku jawap'' lu pikir la sendiri'..hahaha ( amat-amat kurang ajar)..uuhhhh, bukan aku nak kurang ajar tapi memang patot pun aku cakap camtu, iisshhh, cik abag toup free oii!!, aku dah bagi balik toup ko so ,jgn la ganggu aku!!..hehehe..ape ko ingat dengan duit yang ko toup kan aku tu ko boleh aww-aww ke dengan aku??..sorry ye wahai lelaki aku bukan seperti itu..maruah aku tinggi nilainya,,=)
  


so, aku nak tanya, wahai lelaki kat luar tu, korang nie x de maruah ke?? dekat mana u all letak maruah u?? x malu ke?..perempuan dah ludah u jilat??..lu pikir la sendiri ye...






p/s---untuk abg toup free, u salah org la nak awww-awww, i bukan perempuan yang makan duit orang terutamanya lelaki macam u.. x tahu malu ke???

No comments:

Post a Comment