Tuesday, 28 June 2011

dah terkunci hatiku untukmu!!!

hatiku terkunci!!!




as salam and hello blog..




Entah kenape aku rasa nak luahkan segala isi hati aku malam nie kat blog kesayanganku yang comel nie..heheh..so korang layan je la ye...=D


Aku rasa hati aku dah sukar and susah dah sekarang nak bercinta lagi!!..bukan aku menolak cinta pemberian Ilahi, tapi aku rasa malas, penat, letih dengan semua drama cinta yang aku lalui..serik???..yep, maybe..
aku bukan lah seorang hamba ALLAH yang sempurna, aku juga ade kekurangan aku sendiri dan ''kamu'' (bekas ex) pon ade kekurangan sendirikan??..tapi kenapa ''kamu'' ego??..aaarrrrrhhhh biarkan saja sekarang nie aku dengan dunia aku dan ''kamu'' dengan dunia''kamu''.. 

satu je permintaan aku kepada ''kamu''..aku harap ''kamu'' tak muncul lagi di depan aku di alam reality mahupun alam fantasi..bukan aku tak mahu melihat ''kamu'' tapi hati aku sakit bila teringat kisah lalu..
kisah lalu???..ya kisah lalu...kisah dimana ''kamu'' dan aku pernah berkasih!!..tapi hancur berkecai di tengah jalan..

maafkan aku kerana aku seorang wanita yang kurang bersabar dengan kerenahmu ''kamu''
maafkan aku jika aku selalu berkengkar denganmu ''kamu''
maafkan aku jika aku menjadi tak sempurna dimata ''kamu''
maafkan aku jika aku menjadi gedik manja di hadapan ''kamu''
maafkan aku jika aku terkasar bahaasa di hadapan ''kamu''
maafkan aku....''kamu''..maaf..


Dan kini..hati aku sudah berkunci untuk berkasih..bukan tidak pernah aku mencuba untuk mencintai yang lain selepas ''kamu''..ya pernah!!( pengakuan maut)..aku pernah berkasih selepas ''kamu''.
tapi...aku tak boleh mencintai BF aku macam aku mencintai ''kamu''..ya amat sakit sekali jika setiap kali aku bergayut dengan BF aku..aku dibayangi bayangan'' kamu''!!..segalanya tentang ''kamu''.. aku rasa sebak hati aku bila teringatkan ''kamu''..bila teringatkan kenangan ''kita'' dulu, yang dah hancur ditengah jalan..


Dan kini...aku telah berstatus single kembali..hati aku dah tertutup untuk cinta..aku hanya cinta kepada ALLAH sahaja..
entah bila aku akan terbukak hati untuk ''mencintai' insan yang bernama ''lelaki'??..biarlah ALLAH sahaja yang membuka hatiku dan memberi aku jalan yang lurus yakni jalan yang diredhainya..amin.
(aku berserah jodoh ku kepada mu YA ALLAH)




sekarang aku tahu ''kamu'' telah bahagia dengan GF ''kamu''...aku berdoa agar ''kamu'' berjaya sampai ke jinjang pelamin..tapi jika ''kamu'' berkahwin bersama GF ''kamu''..satu saja permintaan aku kepada ''kamu''
tolong jangan bagi aku kad jemputan perkahwinan kamu, bukan aku tidak mahu pergi..tapi aku tak sanggup nak biarkan air mata dan hati aku menangis lagi kerana ''kamu''....maaf...




aku berharap, setelah aku post entry ini aku dapat melupakan ''kamu''..dan kembali senyum setiap masa walaupun dalam hati aku menangis..(hanya ALLAH yg mengetahui)..






p/s..siapalah agaknya insan yang berjaya buka pintu hati aku selepas ''kamu''???..siapalah insan yang ade kunci itu??..hehehe..=p



1 comment:

  1. u also leaves me with i dont know what happend now.....?????

    ReplyDelete