Sunday, 5 June 2011

u ingat lagi x??

hari nie jom kte jelajah masa lalu..saat korg-korg termasuk aku sekali semasa kecil hinggalah besar..hehe

nie gambar masa korng berada kt perut mama korang..comel je kn duduk dlm to..=)..sampai la korang genap 9 bulan baru la korg keluar kt dalam dunia yg banyak cabaran nie..



comel je kan..masa baby dulu..jom aku bawa korang masuk kt alam persekolahan pulak..hehe

comel je kan semua kenangan yang korang lalui masa kt sekolah dulu-dulu..sekang aku nak bawa korang tengok pe yang berlaku kt korang masa korang besar?..dapat sambung belajar kt mne?..nak jadi ape bila dh dewasa?..adakah seperti gambar kt bawah?..ooww bayak jugak soalan aku nie..hehe



agak-agaknye nk belajar kt mne ye lepas spm???


nk bejaya camnie jugak..amin..
pastu nk keja ape ye???



waahhhhh..hebat2 semua perkerjaan diatas..misti ingat ye pekerjaan yg korg pilih tu mistilah halal..agak-agaknya bila korg dh de duit byak nk wt pe??..beli umah dan kereta sendiri dh semistinye wajib kn..tpi korg misti nk berumah tangga gak kan..nk de family sendiri..bab mak aku pernah cakap, x guna duit satu gunung kalau x de waris..hehe


hari semakin hari korang semakin tua..

and the end...



hehe..korg ingat lg x??..syukur la pada tuhan apa yg die telah beri kt korg..hidup nie memang macam game..u just follow the game until the end..


p/s..semua gmbar diats hanya sekadar hiasan..tiada kena mengena dengan sesiapa..harap maklum..
smile..thanks..=)





















No comments:

Post a Comment