Friday, 24 June 2011

kenapa??




..???????








  • kenapa ko misti hadir dalam hidup aku???
  • kenapa kita bertemu lepas tu kita berpisah???
  • kenapa kita tak boleh bahagia macam pasangan lain???
  • kenapa bila jumpa je misti kita bergadoh???
  • kenapa ko tak yakin yang aku mencintai ko sorang je???
  • kenapa ko suka sangat share minuman dengan aku???
  • kenapa ko ambil hati aku pastu ko hilang???
  • kenapa ko selalu sangat bagi semangat kat aku saat air mata aku gugur ke bumi???
  • kenapa ko selalu sangat nak tengok hpon aku???
  • kenapa ko selalu buat aku marah???
  • kenapa ko nak mik tahu segalanya pasal aku???
  • kenapa ko lupa kenangan kita???
  • kenapa aku tak boleh lupakan ko???
  • kenapa ko suka sangat kat aku???
  • kenapa sampai hati ko lukakan hati aku???
  • kenapa ko kuat cemburu???
  • kenapa??..kenapa..??..kenapa??



p/s..kenapa aku rasa pening kepala sangat nie..=/


No comments:

Post a Comment