Sunday, 29 December 2013

stressssss.

assalamualaikum semuaa..

hari nie Ms.M cukup2x stresss sgt2x tau..
ye la.. dah la jadi pengganggur.. bosan tau duk umah nie.. aq mmg dh rasa macam nak lari je dari umah nie.. hohoho.. bosan la hidup penuh dgn kongkongan nie.. iiisshhhhh.. nie zaman warna warni tau bukan zaman hitam putih.. ayoyoyo.. huhu :(

iisshhhhh.. aq bosan la hidup mcm nie.. eeeeee, plizzz la.. i want my life backkk!.

hurrrmmmmm.. ya allah.. plizz give me your right guide. :(

tolongla keluarkan aq dari hidup mcm nie... tlong la.. huhuhu
aq xmau di kongkong.!..

plizzz listennnn!!!!!..

:'(

p/s:- masih mengharap.

Saturday, 28 December 2013

saya nak kerja!!!

assalamualaikum

hai peminat2 ungu violet sekalian.. harap maaf ye, kerana ms.M sudah lama membiarkan blog ungu nie bersarang-sarang.. :(

maaf lagi sekali.. :)

ok la, tanpa membuang masa, disini ms.M nk bagi tahu kat korang semua yg sebenarnya ms.M dh pon tamat pegajian (diploma). insyaallah jika ada umur yang panjang ms.M akan konvo bulan 10 tahun hadapan. :)

uhh.. sekarang nie.. ms.M duduk rumah je.. dah 2 bulan cari kerja.. xdapat2x pulak.. uhhhh, tension la mcm nie, duk umah.. huhu.. apa pon ms.M dh nekad, 1.1.2013 klau ms.M xkeje jugak, ms.M akan pergi je kerja kat 7 eleven k.. or apa2x je.. huhu..

ye la.. hari tue, dah pegi interview dekat cimb, tapi kne tunggu keputusan interview tue 2 minggu, uhh... harap2x la minggu depan pihak cimb tue call ms.M--amin-- (mmg mengharap)

lagipon duduk umah nie, mana boleh duit turun dari langit.. ye x?.. hoho.. klau la duit tue turun dari langit, sah mmg la xnk keje.. hahaha.. :P

and.. sememangnya aku kerja pon ada sebab.. sebabnya cuma satu je.. hehe
--- ms.M nk duuittttt la---- hahaha.. ap la korang nie. :)

kan semenangnya kita kerja untuk duit. hehe.. tanpa duit, we cannot talk.. haha.. may I right?.. hehe

nak tahu xkenape sekarang ms.M obses sgt dengan duit nie?.. hehe.. sebab nya.. haha---terpengaruh dengan citer korea..

meh sini ms.M tunjuk citer korea yg mne?.. jom3x.

---nie la drama yg, kalau kita tgok, uhhh mmg mcm nak je jadi kaya-- best la citer nie..
tajuk citer nie, (incarnation of money).. hahahah.. money3x. :)

dan sebenarnya.. ms.M nak suruh la korang tgok drama nie, ianya 100% betul la.. tabik la sape pengarah yg wt citer nie.. hehehe. rugi la kalau korang xtgok.. hahahaha.


k la.. ms. M nk cau dlu, dah magrib dah.. jom solat.. :)

nnti dlm solat doa2x kn la ms.M dapat keje cimb tue  cepat2x eh---amin.

k, wasalam
syg korang semua. :)


p/s--aq xnk jdi penganggur, tolong laaaaa.. :(
       SAYA NAK KERJA!!!

Saturday, 26 January 2013

setia

tiada insan yang berdosa yang tiada masa depan
dan.....................................................................
tiada insan yang suci yang tiada harapan



setia hujung nyawa..=)
andai ianya takdirku...aq terima dengan redha..=)

ya ALLAH, kepadamu aku serahkan tali cintaku ini.. bantulah aku menyelesaikannya.



=D

;P

jika tiada cinta di hati lebih baik lepaskan ianya dengan cara yang elok..=D