create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 14 August 2011

R I N D U ....

assalamualaikum..


hello blog and readers yg comel..(;

malam nie aku rasa R. I. N. D .U
tak tahu kat sape..entahlah..
aku rasa kat orang yang jauh kot, or maybe kat orang yang dah lama hilang or menghilang dlm dunia aku kot...eeeemmmmmm, malam-malam pon aku nie still nak merapu n merepek lagi..hahaaaaaaa..jgn nak menggedik la blogger ungu violet!..ececeecceehhh....=p

adoiiiiii... malam nie aku baru je abis wat report and statistic...wwwaahhhhhhh..rajinnye..heheeeee
aku nak bagi tau korang rahsia nie..heheeeee..
aku nak cakap yang aku akan balik ke selangor---kajang---umah---minggu DEPAN..yahhhh000000..
bestnye...tak sabar aku nak balik..hahaaaaaa
so, sekarang nie aku jadi budak yg tengah menghitung hari je lagi untuk PULANG!!!!...
(;

p/s...senyummmmm..=)



No comments:

Post a Comment