create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 19 August 2011

1 minggu lagi!!!

assalamualaikum..

Hello kawan-kawan, i miss u all.(;

malam nie aku rasa bosan-bosan-bosan and tak tau nak wt pe..korg de idea x??..uhhhhhh sebenarnye hari nie and hari-hari yang seterusnya aku sedang membilang-bilang hari, waktu, masa, jam, minit, saat je lagi untuk pulang ke SELANGOR---KAJANG---RUMAH!!!...yahhhoooo,
tak sabar rasanya..;)

kat sini bila kawan-kawan aku bukak je lagu raya, aku misti teringat kat rumah aku..misti bayangkan hari raya pertama kat kampung..syokk habis time tu..part yang paling aku suka time raya bila dapat makan lemang and rendang..heeeeeeee..sedapnya..sebab ape aku ske??..sebab lemang tu aku hanya dapat makan time raya je..hahaaaaa, hari lain susah nk cari lemang..betul x?..heheeee..kalau betul cpat kentut..hahahahaa=p

R.I.N.D.U....tolong!!..aku merindui selangor, kajang,n rumah aku..ohhhhh tidak!..cmne nie??ape? terjun bangunan KLCC? ammboiii..idea terlampau bernas nie..hahahahaaa =p..ade sesiapa nak cuba idea giler nie x?? aku tak nak bab aku seorang yg beragama islam.. nnti tak pasal-pasal mayat aku tak diterima tanah pulak..ohhhh tidak, subahanallah...mintak dijauhkan..

ape-ape pon minggu depan hari jumaat aku balik selangor...heheheee...SELANGORRR tunggu aku!!...

0okk..smpai snie je..nnti kte jmpe lgi ye..miss u..


=)





No comments:

Post a Comment