create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 6 August 2011

DUgAaNnnn!!!.....

assalamualaikum...

comel je kan???




hello blogger and readers yang comel-comel..=)

hari nie Mood rasa nak marah je akibat daripada kejadian yang menimpa aku masa nak berpuka puasa kat gerai luar tadi...uuhhhhhhh, sabar je la aku hari nie!

kisah nie bermula pada pukul 6.55 minit petang..waktu nie aku dengan kawan-kawan aku baru sampai kat jalan besar, tapi masa tu kitaorang dah planning dah nak makan kat kopitiam..tapi bila kitaorang sampai je ...aLamaK!!! kopitiam HARI NIE TUTUP!!!...suatu dugaan menimpa aku..heheheee..kempunan nak makan otak-otak kat kopitiam..=(

so, lepas tu pulak kteorang ingat nak buka pose kat gerai ABBAS tapi gerai ABBAS tu tak berape sodap sangat la..so, aku dgn kawan2 aku pon planning makan kat gerai nasi ayam yang dekat hujung sekali..gerai kat situ, makanan die sedap tapi mahal sikit..tapi nak wat macam mana dah terpaksa..macam biase la kan bila customer duduk je misti ade org yg take order kan?..so kteorng pon order la air dulu..tapi bila part makanan pulak abg yg take order tu cakap nasi ayam tinggal satu je lagi...jadi nak tak nak kitaorang pon terpakse la blaaaaaaaa!!!....

aku duk tengok jam mase tu dah pukul 7.15 malam..lagi 10 minit je nak bukak pose..so, dengan langkah yang laju lagi cepat kitaorang pon terpakse lah makan kat kedai ABBAS tadi...kteorg pon pilih la tempat duduk yg betol2 kosong..heheeee..ye la, x kn nk duduk tempat org kan??..so, kte org pon dgn sepantas kilat duduk kt meja yg kosong n terus je panggil take order..korang tau x??heheeee..lpe plak misti la x tau kn..nie yg aq nk membebel panjang-panjang kat blog nie..heheee..ble yg take order tu smpai je, aku ingatkan die nak ambil order kitaorg tapi hempeh!!..die gi halau kitaorg..alasannya meja yg kitaorg duduk tu dh ditempah..memang macam sHiT!!!.kalau dah tempah kenape tak cakap awal-awal lagi time kitaorg nk duduk kt situ??..boleh pulak die suruh kitaorg ambil meja yg dekat longkang tu .layanan macam $$%**###...eeeeeee, aku rasa mase tu nak je bagi kasut, stoking, penumpuk, pelempang kat muka die!!..tapi mase tu kitaorg dh tak de pilihan and lagipon mase tu dh nk bukak pose, so, kitaorg pon dengan muka yg malu + marah gi la ambik tempat kt tepi $%**###!..( nasib baik hari tu aku pose )..heheee..sabar-sabar...

pastu azan pon berkumandang, aku tengok customer yg datang n lepak kat kedai ABBAS nie dari tadi tak dapat makanan dieorg?..ape kes!..aku dengan kawan aku nie lagi la jgn harap nak dapat makanan depan mata, air pon kitaorg tak dpt lagi time tu...adooiiii!!..setahu aku, tadi aku hanya order air kosong je!..tak kan susah sgt nak buat air kosong?..kalau air tu diimport maybe la kot..eeeeeeeeee..time nie aku dah meluat dah nak duduk kat kedai ABBAS nie lama-lama..dah la aku tak bukak pose lagi nie..silap2 nnti batal pose aku..last2 dengan ketidaksabaran aku ( aku memang jenis yg cpt marah sikit, sorry!), AKU terus je bla and tinggalkn kedai ABBAS tu!!..hahaaaa..padan muka..rasenya memang patut pon customer lari..bila time aku nak bla dari kedai tu kn..aku ternampak ramai dah customer yg angkat kaki untuk meninggalkn gerai ABBAS tu..maybe sebab lembab sgt buat keja!macam siput!aku rase nie last aq makan kat gerai ABBAS  nie..pasnie jgn harap aq nk duduk and jejak kaki kat gerai ABBAS lagi..menyampah!!..

aku pon dengan rase marah, terus je duduk kat gerai hujung sekali yg tak pernah ade org makn kat situ..yg sememangnya aku tak tau kenapa gerai kt siti takde customer...so, bila smpai je..aku terus je order nasi kosong+ tomyam ayam dengan air laici...tak smpai 10 minit makanan aku smpai..aku tengok macam sedap je , maklumlah malam tadi aku sahur pukul 12.00 tengah malam..mistila lapar kan?..bila aku rase kuah tomyam tu..alammmakkkkkk!! kenape tawar nie??..tak sedap langsung! patut la takde customer yg nak datang..baru aku tau..heheheheeee..sumpah pas nie aq taknak gi lagi kedai nie!..heheee..=p

ok la smpai snie je..lain hari aq post entry yg hot lgi...tata


cun..



p/s...indu pulak kt umah...heheheeeee

1 comment:

  1. hahahahahahahahaha........ kahakahakahkahkahkahkahkah......

    padan muke lu!!

    beb, kalau gualah, dah pi masuk dapur pastu sound je mamat tu. cam gampang! kite sbagai planggan lebih brkuase, bukan dia. sebab tanpa planggan dia nak korek untung ikot mane? ye dok?

    hehe.. :D

    ReplyDelete