create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 2 July 2011

teRjuMpA SeSeOrAnG



SEXY





HELLO BOYZ AND GIRLZ..


Hari nie aku nak citer sikit kat korang semalam aku jumpa seseorang yang memang aku tak sangka akan tersempak dengan die..Artis??..iisssshhh tak lah, bukan artis tapi kawan lama aku masa kat sekolah menengah..lelaki ke perempuan??..hehe.mistilah lelaki.

Semalam aku pergi MYDIN and ECONSAVE kat kajang tu, bukan ape aku pergi sana untuk beli keperluan balik kolej aku nanti..aku hanya beli sabun and makanan aku je kat sana..hehehe.

Aku jumpa mamat tu bukan dekat MYDIN tapi dekat ECONSAVE kajang..hehehe..masa tu kakak aku yang nampak mamat tu..pastu kakak aku nie terkejut la kan,and die terus je bagi tau aku..masa tu aku rasa macam tak percaya beb! mamat tu pergi ECONSAVE! hehe..

nak tau kenapa aku tak percaya mamat tu pergi ECONSAVE? sebabnya die tu anak orang kaya..tak main la beli barang kat ECONSAVE kan..tapi aku tak kisah pon sebab setahu aku walaupun die anak orang kaya tapi die cukup bersedarhana..aku cukup suka dengan cara die..cewwwwaahhh..=p

lepas tu aku nak  kepastian aku pon intai-intai la mamat nie kan..hehe..SAH!! memang die..nasib baik mamat tu tak nampak aku..hehee..tapi kalau die nampak aku korang rase mamat tu kenal aku lagi ke tak??=p 

Tapi dari pandangan jauh aku tengok mamat tu memang tak berubah! muzik and headphones kat telinga tu memang tak dapat nak dipisahkan..macam irama dan lagu..cewwaahhhh..tapi memang mamat nie minat muzik pon sejak sekolah menengah..macam mana aku tau???..mistilah aku tau aku kan kawan dengan mamat nie mase sekolah menengah..=p

Lepas tu, aku terus je ajak mak aku cepat-cepat balik.takut nanti bertembung dengan mamat nie pulak! mati aku..hehehe..tapi kalau bertembung ape salahnya kan..haha.=p



ok la, cerita dah habis dah! nanti kalau aku ade mase aku update lagi ye..tata..=)
as'' salam..


p/s....terima kasih mak and abah bab beli semua kelengkapan adik untuk masuk kolej !..

No comments:

Post a Comment