create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 15 July 2011

hari special aku..=)

nk kek!!..hahaha=p



13.7  hari itu ialah hari yang paling bahagia buat aku..heheeeee..nk tau hari ape??..hari HAPPY BIRTHDAY aku yang ke-19..hahaaaa ( muda lagi kn..) =)

nie aku nak citer sikit time tepat jam 12.00 tgah mlam pda 13.7 hari tu..nak dgar tak??..tak nak? kenape pulak?..nak dengar ke tak nak ke aku nak citer gak..heheeee..klau yang tak nak bace story aku nie tutup hidung..hahahaaaa..=p

tepat 12.00 tgah malam je kawan-kawan aku terus serang aku siap baling bedak lagi..comel kan?..heheheeee..wangi betul aku tengah-tengah malam. tak payah aku pakai losen lagi malam tu bab memang dah wangi pon..hehehe..=p

pastu pulak ade kawan aku yang bagi hadiah kat aku..comel je kawan aku nie..heheeee..thanks friendzz lov u all =)..

tapi secara keseluruhan memang best sangat sambut birthday aku tahun nie walaupun first time tak de seorang lelaki yang bergelar '' kekasih '' yang wish birthday aku..hahahaaa..tpi x pe aku still happy..=)


ok la aku nak off dah..jumpe lgi..salam..=)

p/s..esok kluar tengok harry potter..hahaaaa..jom serbu panggung sok.heeeee=p


thanks kepada yang ''mengwish'' birthday aku..syg korang semua..=)

No comments:

Post a Comment