create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 30 May 2011

HaRi APE Nie??

Hari nie entri aku yang paling special bab hari nie hari yang paling indah bagiku dengan insan yang aku paling sayang kat dalam dunia nie..Tanpa die aku rasa x mungkin dapat aku bernafas kat dunia nie, tanpa die x mungkin aku kenal hidup yang berasa mencabar saban hari didunia ini.tanpa insan ini juga aku x akan kenal apa itu rasa sayang.tanpa die aku rasa x tenang dalam hidup.dialah insan yang aku paling sayang sekali dalam hidup aku..hahah...kenape aku jiwang je hari nie?..hahaha..nak tau muka n sape my lov aku sampai aku mati?hehehe..cer tgok pic kt bawah..

                                           hehe..nie la my lov aku...my mom..=)

hari nie happy birthday my mom..happy birthday makku syg..=)..hehehe..tanpanya, aku x kan de kt dunia nie..thanks 4everthing mom..aku kan balas segala jasamu, walauku tau jasaku itu x boleh nk melawan jasa mu yang telah banyak berkorban untk keluarga kita..thanks lg sekali my mom..muaaaahhhhh..syg mak..=)


p/s- sayangilah keluarga anda, jika mereka masih hdup lg2.terutama,.your mom..ingat ye syurga ditelapak kaki ibu..=)
thanks mom...lov u =)



wasalam..=)

No comments:

Post a Comment