create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 3 December 2011

Rindu Awak Jugak...(;

assalamualaikum...

Hello boyyzz and cute girlzzz..(;


Malam nie, aku tak berapa pasti kenapa tiba-tiba aku rindu giler kat seseorang yang dah bertahun aku tak jumpe...

miss u like crazy..hehe (;


fuuhhhhhhh...bila la jodoh nak pertemukan aku and die nie..hahhahaha...ooopppppssss, terlupa pulak aku nak bagi tau yang aku rindu kat sape?hehe..korang rasa aku rindu kat sape??? cer teka..hehe=p
kat boyfrendz!...what???..iissssshhhh, tak la mana ade..teeetttttttttt..amat-amat salah!.(bahaya tu).hehe

Aku sebenarnya rindu kat kawan lama aku kat KPMPB..hehehe..teramat-amat sangat rindu..
siape namanya???...sabar-sabar aku nak bagi tau la nie, nama penuh kawan baik aku nie, SITI HAJAR MOHD YUSOF...

sebenarnya, aku baru je dikipas oleh beliau di dalam blog simple story by siti hajar...wakakakakakaka, 
first time nie, kena kipas oleh rakan blogger..pewwiitttt2..ape lagi, dengan segala hormatnye aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kawan baikku kerana berjaya mengipas aku akhirnya..wakakakaka..=p..( tergedik pulak aku nie, sorrryyy)

okkkk..sekarang untuk menjawab segala soalan sejuk+banjir beliau...kenape soalan sejuk+banjir???..aiiittt, nie pon korang nak tanya?, okkk la aku jawap, aku cakap solan sejuk+banjir sebab sekarang aku tengah sejuk sebab kajang selalu hujan sejak kebelakangan nie and aku cakap banjir sebab kajang sememangnya banjir semalam..wakakakakaka..=p


oorriiteeeee, soalan sejuk+banjir blog simple story by siti hajar...hehe

1) kenapa ms.M tak turun BP??
ookkk la, aku jawab..sebabnya BP jauh and aku tak ada lesen untuk memandu kereta..kenapa tak naik bas?? bukan taknak tapi aku seorang anak dara and gadis yang terlalu muda lagipon macam la mama aku nak lepaskan aku sorang-sorang pergi BP tanpa seorang teman kot..hehehe..tapi tak pe, nanti bila aku dah ade lesen, insyaallah aku akan sampai jugak kat BP tu..hehehe..promise..;)

2)Ms.M lupakan beliau?
jawapannya amat-amat salah...tidak terlintas langsung untuk sesaat aku melupakan semua kawan baik aku.buktinya, walaupun hpon aku baru je hilang tapi no.lama sahabat lama masih lagi aku simpan kat dalam sepucuk surat yang terakhir sebelum kitaorg berpisah time tu...=)

3) Ms.M happy ke tak semasa berada dirumah beliau?
jawapannnyyaa..yyeeesssss!! aku happy giler time tu, tak pernah aku rasa gembira seperti itu..sekali lagi terima kasih sahabat baikku..terima kasih juga kepada keluarganya yang sememangnya baik dan bersopan santun melayan tetamu seperti aku nie...TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK..
jasamu akan aku kenang sahabatku, siti hajar...hehehe

4) nafsu Ms.M kuat ke???
fuhhhhhhh, nie ape punya soalan la..tettttttt...jangan salah faham, maksud sebenar pemilik blog story simple by siti hajar nie eeaaaa....fuhhhhhh, sememangnya perempuan ade banyak 9 nafsu 1 akal..so, maybe orr yesss nafsu aku kuat bila pergi shopppiinggg...hehehe. (pergi shopping je tau, yg lain tak)..=p
sebab hobi aku suka pergi shoppinggg time aku streesssss..hehehe..=)

5) untung Ms.M dapat makan masakan mama and mak cik beliau?
hahahahaha...nie soalan jealous ke??..wakakakakaka...jawapannyee, yyyyeessss teramat-amat untung sekali diriku ini..aaiiiiii siti hajar tak kan jealous kot?..hehehe =p
terima kasih sekali lagi kepada mama and makcik siti hajar yang telah masak makanan yang begitu sedap sekali time aku datang rumah siti hajar nie..thanks ..=)




Fuuuuhhhhhh, lega akhirnya habis jugak kesemua soalan sejuk+banjir daripada blog simple story by siti hajar nie aku jawappp..hehehe..alhamdulillah..=)



ok, la sampai sini je la aku update blog cyg aku nie..nnti ade masa anje update lagi eeaaaa...cewwwwaaahhh anje gitu..=p (soorryyy terlebih sudah)


tata..salam..=)


p/s...wahai sahabat, tak pernah aku melupakanmu walaupun di tikar solatku, aku mendoakan kejayaanmu..aminnnn..=)





3 comments:

  1. ooohhhhh...slah taipp la..hehe..
    soorrryyyyyyyyy..=p
    *pembetulan* KPMBP...huhu

    ReplyDelete
  2. sukelah enrty ni.. ^_^
    BFF.. hebat awak, sahabat yg setia.

    ReplyDelete