create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 19 December 2011

bila entah nak kuar..

assalamualaikum...=)




heyy ape khabar boyyyz and girlzz sekalian..hehe..=)
i miss u all..hehe..

ok la buat masa sekarang nie aku dah jarang nak update entry baru kat sini..hehehe...sorryy to all my readers..=)
bukan ape, masa sekarang nie aku rasa jantung aku nie cam laju je die berdenjut...hehe
biase la, aku kan student..so, korang paham-paham la ape yang biasenye student2 tunggu bila habis exam kan..hehe..




oohhhhh Noo!!!...mengeletar badan aku bila nampak perkataan "result" dan sekarang nie mak aku sendiri dah sibok nak tanya pasal results aku yang tak kuar-kuar lagi nie..hehe


ok la..jari-jemari aku pon dah terketar-ketar nak taip entry nie..hehehe

ooorrriittee..tata

salam..=)


p/s...aku harap dapat copa sem nie..aminn..=)

No comments:

Post a Comment