create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 23 September 2011

kenangan KEK!!..

assalammualaikum..=)


Hello, heeyyyyy korang semua..rindu kat i tak?..cewahhhhh, tetiba aku jdi gedik sebentar..=p

PERHATIAN-PERHATIAN...


aku nak tanye nie, dalam hidup korang misti pernah makan kek kan? or even yang tak suka kek pon pernah lihat kek kan?..tipulah kalau korang jawap "TAK" sebab kalau korang pergi majlis happy birthday kawan or majlis kawin sanak saudara korang pon misti ade kek kan...hehe..tak baik tipu dosa..=p
ok la sebenar-benarnye soalan yang aku nak tanye korang adelah '' apekah perkara yg anda tak dapat lupakan bila teringatkn kek?''




hehe..macam pelik je kan aku tanye soalan camnie..tapi aku ade suatu kisah pasal kek yang amat-amat aku tak boleh lupakan sepanjang hidup aku, even kalau aku tengok kek aku misti teringat kenangan lalu..hahahaha

sedapnya...


fuhhhhh, terliur aku tengok gambar kek tu, sedapnya..yummmyyy..ok la, berbalik pada kisah kek yang melucukan dalam hidup aku..hehehee

citernya begini, bulan september lalu, abang aku yang sulung bertunang, so mistilah ade hantaran kan? and hantaran tu tak sahlah kalau takde kek kan?..hehehe...so, bila time nak berbalas hantaran tu kakak aku pegang hantaran yang ade kek sedap and aku pulak pegang apam pokodot yg comel tu..hehehe

ade pe dengan kek???..iissshhhh sabar la dulu, nie la yang aku nak citer nie, time kakak aku nak pakai kasut untuk bawak pulang hantaran wakil perempuan tu..fuuhhhhh part nie la yang aku tak sanggup nak cakap nie..hehehe

sebenarnya...time kakak aku nak pakai kasut tu, time tu jugak kek hantaran yang kakak aku pegang jatuh depan rumah bakal kakak ipar aku..fuuhhhhhh, malu..


camnie muka aku and kakak aku time tu..hihihihi..=)



Hahahahaha...tapi yang aku tak boleh bla, de jugak cameraman yang sempat snap gambar kita orang time tu...hihihi..malu...

nasib baik hantaran tu abang kandung aku sendiri yang punya, takde la rase bersalah sangat-sangat...tapi kesian la kat abang aku, tak dapat rase kek bakal wife die..hehehe..peace..=)

aku rase kenangan kek hantaran jatuh nie aku tak boleh nak lupa, seriously bila aku nampak kek secara automatiknya misti aku ingat kisah nie..hehehe..comeellll je...


ok la, sampai sini je 
de masa aku update lagi eeaaa..hehehe
tatata
salam..=)



p/s....kenape anak dara yang kena pegang hantaran? hehe

2 comments:

  1. sya dah lame x makan kek. n jarang makan kek. maybe dlam stahun skali. birthdaypun tak prnah sambut. hadiah lg la.
    zaman skolah dlu ade la member2 wish, tp skarang.. hhuurrmmmm...

    ReplyDelete
  2. alololo.. cer bagi tahu berape tarikh hari jadi awak?.. hehe
    :)

    ReplyDelete