create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 5 January 2014

al-fatihah

assalamualaikum.

hye uollsss.. selamat bertemu kembali.

hari nie ms.M nk bgitahu korang satu berita-- jeng3x.

pukul 10.30 mlm- dapat berita kt wechat.
pukul 1.30 pagi baru Ms.M  bukak wechat..

and... berita yg ms.M dapat tue mmg terkejut..

beritanya tentang ibu kawan baik aku dah meninggal---- al-fatihah,

semoga rohnya dicucuri rahmat--

and you my dear friend-- keep strong eh.. mmg susah nak terima kenyataan kn--- tapi itu la realiti my friend :)

kepada-Nya kita dijadikan and akhirnya kepada-Nya juga kita akan dikembalikan- :)

dannnnn..

akhirnya-- Allah bukakan mataku untuk bersyukur kepadanya.. mungkin juga ad hikmah yg berlaku.


aku juga pasrah kepada-Nya jika belom rezekinya lagi untuk aku mencoret pengalaman di dunia luar-- aku pasrah bukan bererti aku mengalah tapi aku redha atas ketentuan-Nya. :)

kata kawanku-- mungkin ALLAH tengah menguji kesabaranku and akan memberikan rezeki yang paling baik untuk aku kelak-- aminnn.. moga benar ap yg engkau katakan sahabat. :)

ok la.. akhir kata---

sayangilah mereka yang sayangi dirimu-- terutama-- ibu bapa kita. :)


wasalam.. :)


p/s-- tq pada blogger yg bagi link air hujan rintik-rintik nie tapi dah mcm salji aq tgok.. haha, xpe la asalkan comel blog aq nie. :)


-----

No comments:

Post a Comment